Lietuvos įvaizdžio formavimo strategiją vertins visuomenė

Data

2006 12 28

Įvertinimas
0
Vyriausybės strateginio planavimo komitetas iš esmės pritarė Lietuvos įvaizdžio formavimo strategijos projektui, su kuriuo bus supažindinta visuomenė.
Strategijos projekte nurodyti įvaizdžio formavimo tikslai ir uždaviniai, kryptys ir prioritetai. Projekto rengėjai pasiūlė Lietuvos įvaizdžio pamatinę idėją, kad Lietuva yra vieta, kur galima sėkmingai kurti ir įgyvendinti sumanymus, taip yra visų pirma Lietuvos žmonių veiklumo bei darbštumo dėka. Pagrindinis pamatinės idėjos akcentas - Lietuvos žmonės.
Įgyvendinant šalies įvaizdžio formavimo strategiją 2007 – 2010 metais pagrindinį dėmesį numatoma skirti valstybės įvaizdžio kūrimui, ryšių su išeivija stiprinimui, investicijų pritraukimui, viešosios diplomatijos plėtotei. Siūlomas nuoseklus ir nuosaikus strategijos įgyvendinimo modelis leistų tikslingai derinti šalies pasiekimus, turimus išteklius ir siūlomas inovacijas, nuosekliai komponuoti iki šiol egzistavusio įvaizdžio kūrimo fragmentiškumą.
Tęsiant Lietuvos įvaizdžio formavimo strategijos rengimą numatoma sukurti vizualinę ir verbalinę įvaizdžio išraišką, prekės ženklą - Lietuvos įvaizdžio knygą, parengti įvaizdžio formavimui reikalingas duomenų bazes.
Tikimasi, kad koordinuotas ir kryptingas informacijos apie Lietuvos pažangą ir pasiekimus skleidimas padidintų šalies žinomumą, sustiprintų gyventojų lojalumą, padėtų mažinti emigraciją ir į šalį pritraukti daugiau lankytojų, stiprintų ryšius su išeivija, leistų efektyviau naudoti valstybės lėšas.
Su Lietuvos įvaizdžio formavimo strategijos projektu ir atliktais tyrimais galima susipažinti Vyriausybės tinklalapyje www.lrv.lt.

Strategijos projektą parengė konkursą laimėjęs konsorciumas - viešoji įstaiga „Europos namai“, Bell Potinger Corporate & Financial Limited, Chime Communications plc grupės kompanija ir UAB „Vilmorus“. Sutarties kaina - 800 000 litų, į šią sumą įskaičiuoti visi mokesčiai. Konsorciumas atliko reprezentatyvų valstybės įvaizdžio tyrimą Lietuvoje ir visose Europos Sąjungos valstybėse, Baltarusijos Respublikoje ir Rusijos Federacijos Kaliningrado srityje (apklausė 27 000 respondentų), sukūrė Lietuvos įvaizdžio indeksą, įvaizdžio formavimo strategiją ir pasiūlė jos įgyvendinimo priemonių planą.

2006-12-28