Darbuotojas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
- būti įgijęs aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą (magistro kvalifikacinis laipsnis);
- išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius Vyriausybės darbo tvarką, Vyriausybės kanceliarijos veiklą ir šiai pareigybei priskirtinus klausimus;
- turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį veiklos organizavimo ir dokumentų valdymo srityje;
- mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu;
- mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, apibrėžti sudėtingas problemas ir vertinti jų sprendimo alternatyvas;
- mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;
- mokėti anglų kalbą B2 lygiu pagal Europasą;
- išmanyti bendrus diskretiškumo, etiketo ir efektyvaus bendradarbiavimo principus.
Darbuotojas atlieka šias funkcijas:
- dalyvauja derinant Ministro Pirmininko darbotvarkę ir koordinuoja jos vykdymą, kad būtų galima optimaliai planuoti Ministro Pirmininko darbo dieną;
- perduoda Ministro Pirmininko pavedimus Ministro Pirmininko patarėjams ir kitiems Vyriausybės kanceliarijos darbuotojams, stebi pavedimų įgyvendinimo terminus, padeda Biuro vadovui kontroliuoti, kaip jie vykdomi;
- organizuoja susitikimus ir pasitarimus, kurie vyksta Ministro Pirmininko kabinete: kviečia dalyvius, užtikrina svečių priėmimą, teikia šiems susitikimams ir pasitarimams reikalingą medžiagą;
- informuoja Ministrą Pirmininką apie gautus prašymus, skundus, pasiūlymus, paklausimus, raštus ir kitus dokumentus, atsako į skambučius, elektroniniu paštu gautus laiškus, pagal kompetenciją teikia informaciją ir konsultacijas;
- kontroliuoja Ministrui Pirmininkui perduodamų dokumentų pasirašymo ar vizavimo eigą, tikrina, ar Vyriausybės kanceliarijos darbuotojų pateikti dokumentai tinkamai pavizuoti;
- Ministro Pirmininko nurodymu informuoja apie Ministro Pirmininko rengiamus pasitarimus Ministro Pirmininko patarėjus, kitus Vyriausybės kanceliarijos darbuotojus, kitų Lietuvos Respublikos institucijų, įstaigų, įmonių ir organizacijų darbuotojus;
- analizuoja, sistemina Ministro Pirmininko gaunamą korespondenciją, dokumentus iš Vyriausybės kanceliarijos struktūrinių padalinių, kitų Lietuvos Respublikos institucijų, įstaigų, įmonių ir organizacijų, piliečių, užsienio šalių institucijų ir organizacijų, informaciją operatyviai pateikia Biuro vadovui, Ministrui Pirmininkui, kaupia informaciją ir kitą medžiagą;
- aprūpina Ministro Pirmininko biurą kanceliarinėmis priemonėmis, rūpinasi, kad patikimai ir tiksliai veiktų organizacinė technika, Ministro Pirmininko darbo vieta būtų tvarkinga;
- sudaro Ministro Pirmininko patarėjų ir Biuro darbuotojų kasmetinių atostogų grafikus;
- koordinuoja rašytinių Ministro Pirmininko sveikinimų ar padėkų perdavimą suinteresuotiems asmenims;
- pagal kompetenciją atlieka kitas Vyriausybės darbo reglamente, Vyriausybės kanceliarijos nuostatuose, Vyriausybės kanceliarijos reglamente nurodytas funkcijas, vykdo kitus Ministro Pirmininko, Vyriausybės kanclerio ir jo pavaduotojų, Biuro vadovo pavedimus ir nurodymus.