BDAR

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.


Vyriausybės kanceliarijos projektas sulaukė įvertinimo tarptautiniuose apdovanojimuose

Data

2020 11 12

Įvertinimas
1
foto.jpg

Prestižiniuose šalių, miestų ir vietovių rinkodaros ir komunikacijos apdovanojimuose „City, Nation, Place Awards“ Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės projektas „Šalies pristatymo užsienyje strategija 2020-2030 m.“  buvo pripažinta kaip geriausias projektas duomenų panaudojimo (angl. Best use of data) kategorijoje. Finaliniame etape Lietuva varžėsi su Saudo Arabija, Pietų Afrika ir Velsu. Šalies pristatymo strategija buvo įvertinta už sėkmingą suinteresuotų šalių įtraukimą bei išsamų duomenų panaudojimą.  

Jungtinėje Karalystėje vykstančiuose apdovanojimuose į finalą buvo patekę šeši „Go Vilnius“, „Keliauk Lietuvoje“ ir Lietuvos įvaizdžio grupės projektai. Jie konkuravo su daugiau nei 20 šalių rinkodaros ir komunikacijos projektais – Suomijos, Danijos, Puerto Riko, Slovėnijos, Jamaikos, Saudo Arabijos, Pietų Afrikos, Jungtinės Karalystės, JAV, Kanados ir kt.  Vilniaus turizmo reklamos kampanija „Vilnius – nuostabus kur bebūtų“, taip pat sulaukė įvertinimo ir buvo pripažinta geriausia komunikacijos strategija.

„Pernai Lietuva tarptautiniuose „City, Nation, Place“ apdovanojimuose buvo pastebėta ir įvertinta už visuomenės įtraukimą kuriant šalies prekės ženklą. Šiais metais ypatingai džiaugiamės naujosios šalies pristatymo strategijos tarptautiniu įvertinimu. Tai rodo, kad esame teisingame kelyje, kartu su viešojo ir privataus sektoriaus partneriais  kurdami vieningą šalies pristatymo sistemą. Įvertinimas – mūsų visų nuoseklaus bendro darbo rezultatas“, – sako Lietuvos įvaizdžio grupės vadovas Marius Gurskas.

Lietuvos pristatymo užsienyje 2020–2030 m. strategijoje išskirtos pagrindinės valstybės sritys, tapsiančios Lietuvos komunikacijos pagrindu ateinantį dešimtmetį. Lietuva, prisistatydama užsienyje, išryškins savo pasiekimus ekonomikos, kultūros, valdymo ir talentų pritraukimo srityse. Išgrynintos ir keturios Lietuvos visuomenės vertybės: laisvė kurti, tobulėjimas, veržlumas ir ryšys su gamta. Valstybei svarbios sritys ir vertybės susietos į bendrą pozicionavimą „Open for Co-creation“ (Atviri kurti kartu), kurį vienijantis principas grindžiamas atvirumu, bendradarbiavimu ir veržlumu.

Projektas taip pat yra  dalis Europos Sąjungos projekto „Vieningos, viešuosius interesus atitinkančios ir į rezultatus orientuotos Lietuvos pristatymo užsienyje sistemos sukūrimas“, kurio pagrindinis tikslas – pagerinti Lietuvos pristatymo užsienyje veiklų įgyvendinimo kokybę, siekti efektyviau naudoti valstybės išteklius veikloms, susijusioms su Lietuvos pristatymu užsienyje, sukuriant efektyvią ir į rezultatus orientuotą Lietuvos pristatymo užsienyje sistemą. Šios sistemos kertinės dalys yra Lietuvos įvaizdžio stebėsenos ir analizės sistema, Lietuvos  pristatymo užsienyje 2020–2030 m. strategija ir viešojo sektoriaus specialistų, kurių veikla susijusi su šalies pristatymo užsienyje veiklomis, kompetencijų tobulinimas.

Susipažinti su Šalies pristatymo strategija galima čia.