DIVIS projektas

Vyriausybės kanceliarijos vidaus administravimo ir veiklos valdymo gerinimas, Nr. VP1-4.2-VRM-03-V-01-100

Vyriausybės kanceliarija įgyvendina Europos Socialinio fondo finansuojamą projektą „Vyriausybės kanceliarijos vidaus administravimo ir veiklos valdymo gerinimas (DIVIS)“ (toliau – projektas), kurio tikslas:

  • tobulinti Vyriausybės kanceliarijos vidaus administravimą;
  • didinti veiklos efektyvumą;
  • mažinti administravimo sąnaudas;
  • kuo efektyviau išnaudoti elektroninio parašo ir atviro standarto dokumentų formatų galimybes viešojo administravimo paslaugoms teikti dokumentų mainams viešoje erdvėje.

Įgyvendinant projektą numatoma sukurti ir įdiegti Vyriausybės kanceliarijos dokumentų, informacijos ir veiklos procesų valdymo informacinę sistemą (toliau – DIVIS), sujungtą su biuro programine įranga.

DIVIS apims:

  • elektroninių dokumentų valdymo posistemį, kuriame bus įdiegtas darbo su dokumentais sekų valdymas;
  • posėdžių valdymo posistemį;
  • pavedimų kontrolės posistemį;
  • elektroninį archyvą;
  • semantinę paiešką;
  • žinių valdymo posistemį, kuriame bus konsoliduojamos tarnyboje sukauptos žinios.

Projektas vykdomas pagal 2007–2013 metų Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 4 prioriteto „Administracinių gebėjimų stiprinimas ir viešojo administravimo efektyvumo didinimas“ įgyvendinimo priemonę VP1-4.2-VRM-03-V „Viešojo administravimo subjektų sistemos tobulinimas“.

Kontaktai

PareigosVardas, pavardėEl. p. adresasTel. Nr.
Projekto vadovas Edmundas Kazakevičius[email protected]8 706 63 889
Projekto administratorėIeva Penelytė[email protected]8 706 63 742
Veiklos procesų kompiuterizavimo koordinatorėMilda Gulbinienė[email protected]8 698 42 775
Dokumentų valdymo specialistėNeringa Putramentienė[email protected]8 698 42 860
Projekto finansininkėDiana Marušauskienė[email protected]8 706 63 729

Atnaujinimo data: 2024-12-06