Darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Vyriausybės įstatymu, Valstybės tarnybos įstatymu, Vyriausybės nutarimais, potvarkiais, Vyriausybės darbo reglamentu, Vyriausybės kanceliarijos nuostatais, kitais teisės aktais;
- mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir ją panaudoti priskiriant dokumentus padaliniams, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti teisės aktų rengimo ir raštvedybos taisykles;
- mokėti dirbti su Microsoft Office programiniu paketu;
- rengti statistines ataskaitas ir atlikti informacijos apie registruotą korespondenciją paiešką.
Darbuotojas atlieka šias funkcijas:
- priima iš piliečių gautas Vyriausybei, Ministrui Pirmininkui ir Vyriausybės kanceliarijai skirtas dokumentų siuntas per pašto ryšių skyrių, kurjerius, elektroniniu paštu, faksu, e. pristatymo sistemą, nuskaito (skenuoja) ir registruoja siuntų dokumentus Vyriausybės kanceliarijos Dokumentų informacijos ir veiklos procesų valdymo informacinėje sistemoje (toliau – DIVIS);
- registruoja siunčiamus dokumentus DIVIS, susieja elektroninius dokumentus ar skaitmenines jų kopijas su gautais dokumentais, kontroliuojamais pavedimais. Atrenka ir parengia adresatų sąrašus pagal siuntimo būdus (e. pristatymas, el. paštas, kurjeris, paštas); pildo išsiuntimo registrus, formuoja siunčiamų dokumentų siuntas, jas išsiunčia arba pristato adresatams;
- tvarko Vyriausybei ir Vyriausybės kanceliarijai pateiktus institucijų ir gautus iš jų atsakymų dėl keliamų klausimų dokumentus, priskiria padalinių byloms gautus ir siunčiamus padalinių dokumentus pagal dokumentacijos planą, prireikus konsultuodamasis su padaliniais, ir formuoja metų bylas. Formuoja popierines bylas ir elektronines bylas DIVIS, parengia jas saugoti ir perduoda Vyriausybės kanceliarijos archyvui;
- tvirtina Vyriausybės kanceliarijos disponuojamų dokumentų kopijų ar nuorašų tikrumą;
- tvarko dokumentų, esančių Vyriausybės kanceliarijos archyve, apskaitą, rengia dokumentų perdavimo ir priėmimo valstybiniam saugojimui aktus;
- atrenka naikinti dokumentus, kurių saugojimo terminas yra pasibaigęs, įrašo juos į dokumentų naikinimo aktą ir teikia svarstyti Dokumentų ekspertų komisijai dėl šių dokumentų sunaikinimo ar tolesnio saugojimo;
- rengia dokumentų ir bylų apskaitos dokumentų duomenis, teikia derinti Lietuvos valstybės naujajam archyvui Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnybos Elektroninio archyvo informacinėje sistemoje (EAIS);
- teikia skyriaus vedėjui pasiūlymus dėl savo veiklos, informacinės sistemos tobulinimo, naujų technologijų taikymo, priemonių įsigijimo;
- pagal kompetenciją atlieka kitas Vyriausybės darbo reglamente, Vyriausybės kanceliarijos nuostatuose, Vyriausybės kanceliarijos reglamente, skyriaus nuostatuose nurodytas funkcijas, vykdo kitus su skyriaus kompetencija susijusius nenuolatinio pobūdžio Ministro Pirmininko, Vyriausybės kanclerio, jo pavaduotojų, skyriaus vedėjo, priskirtų Vyriausybės kanceliarijos padalinių vadovų pavedimus ir nurodymus.