Darbuotojas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
- turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą (magistro kvalifikacinis laipsnis);
- turėti ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį bent vienoje iš šių sričių – kompetencijų modelio kūrimo, kompetencijų ugdymo, veiklos vertinimo, įsitraukimo didinimo;
- būti susipažinęs su kompetencijų modelio kūrimo ir ugdymo metodais;
- būti susipažinęs su motyvavimo, skatinimo ir vertybių nustatymo bei puoselėjimo principais;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais Vyriausybės kanceliarijos darbą, valstybės tarnybą ir darbo santykius;
- mokėti anglų kalbą B2 lygiu pagal Europasą;
- mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, gebėti analizuoti didelės apimties informaciją, nustatyti loginius priežastinius ryšius, apibrėžti sudėtingas problemas ir vertinti jų sprendimo alternatyvas;
- sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, rengti išvadas ir pasiūlymus;
- turėti gerus bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius.
Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas:
- nustato kartu su padaliniais pareigybių aprašymuose nustatytoms funkcijoms atlikti būtinąsias bendrąsias ir dalykines kompetencijas, sudaro kompetencijų matricą, taiko kompetencijų grįžtamojo ryšio vertinimo metodus, analizuoja bei vykdo nuolatinę kompetencijų modelio peržiūrą, teikia pasiūlymus dėl jo pritaikymo karjeros galimybėms, atlygio politikai;
- analizuoja personalo kompetencijų ugdymo poreikius, juos apibendrina bei pagal juos organizuoja ir valdo personalo kvalifikacijos kėlimo (ugdymo) procesą;
- organizuoja ir veda vidinius mokymus veiklos srities temomis;
- kuria darbuotojų motyvavimo sistemą, atlieka veiklas, susijusias su darbuotojų įsitraukimo didinimu (atlieka periodines apklausas, analizuoja poreikius su padalinių vadovais ir teikia siūlymus tiek padalinių vadovams, tiek tiesioginiam vadovui dėl skatinimo/motyvavimo priemonių, įsitraukimo didinimo);
- vykdo veiklas, susijusias su studentų praktikos Vyriausybės kanceliarijoje atlikimu, studentų pritraukimu;
- koordinuoja naujokų įvedimo (adaptacijos) veiklas, vertina naujokų adaptavimo procesą, teikia siūlymus tiesioginiam vadovui dėl jo tobulinimo;
- prisideda prie pažangių žmogiškųjų išteklių (personalo) vadybos metodų taikymo Vyriausybės kanceliarijoje, ministerijų bei Vyriausybės įstaigų lygmenyje;
- prisideda prie kitų Vyriausybės kanceliarijos gerovės gerinimo, lygių galimybių užtikrinimo veiklų;
- prisideda prie teisės aktų, reglamentuojančių priskirtų veiklos sričių klausimus, projektų rengimo;
- pagal kompetenciją dalyvauja Vyriausybės posėdžiuose, Vyriausybės pasitarimuose, Vyriausybės komitetų posėdžiuose, komisijose, darbo grupėse ir kituose pasitarimuose;
- dalyvauja Vyriausybės kanclerio sudarytų komisijų, darbo grupių posėdžiuose, taip pat pasitarimuose pas Ministrą Pirmininką, kai sprendžiami jo kompetencijai priskirti klausimai;
- pagal kompetenciją atlieka kitas Vyriausybės darbo reglamente, Vyriausybės kanceliarijos nuostatuose, Vyriausybės kanceliarijos reglamente nurodytas funkcijas, vykdo kitus Ministro Pirmininko, Vyriausybės kanclerio ir jo pavaduotojų, Administravimo departamento direktoriaus ir Administravimo departamento Personalo valdymo skyriaus vedėjo pavedimus ir nurodymus.