Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
- būti įgijęs aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą humanitarinių mokslų studijų srities filologijos krypties išsilavinimą (magistro kvalifikacinį laipsnį);
- turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį teisės aktų ir kitų dokumentų redagavimo srityje;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Vyriausybės įstatymu, Valstybės tarnybos įstatymu, Vyriausybės nutarimais, potvarkiais, Vyriausybės darbo reglamentu, Vyriausybės kanceliarijos reglamentu, Vyriausybės kanceliarijos nuostatais, Valstybinės lietuvių kalbos komisijos nutarimais ir kitais teisės aktais;
- mokėti kaupti, valdyti, sisteminti, apibendrinti informaciją, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimo ir įforminimo, raštvedybos taisykles;
- savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
- mokėti dirbti su Microsoft Office programiniu paketu;
- mokėti vieną užsienio kalbą (anglų, vokiečių, prancūzų) B1 lygiu pagal Europasą;
Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas:
- skaito Vyriausybės teisės aktų projektų ir Vyriausybės kanceliarijos rengiamų dokumentų korektūrą, pasirūpina pastebėtų korektūros klaidų ištaisymu arba jas ištaiso, analizuoja ir apibendrina korektoriaus darbo praktiką;
- rūpinasi taisyklinga dokumentų kalba ir stiliumi, jų atitiktimi teisė aktų reikalavimams ir dokumentų rengimo taisyklėms, padeda užtikrinti sklandų Vyriausybės teisės aktų priėmimą ir Vyriausybės kanceliarijos rengiamų dokumentų kokybę;
- rengia tarpinstitucinių pasitarimų protokolus, juos registruoja ir išsiuntinėja gavėjams;
- prireikus padeda redaguoti tarptautinių sutarčių, Europos Žmogaus Teisių Teismo sprendimus ir Jungtinių Tautų komitetų sprendimus bylose prieš Lietuvą, Vyriausybės nutarimų, sprendimų, rezoliucijų, Ministro Pirmininko potvarkių projektus, kitus dokumentus, kad jie atitiktų taisyklingos lietuvių kalbos, raštvedybos, dokumentų rengimo reikalavimus;
- prireikus verčia tekstus iš rusų kalbos į lietuvių kalbą ir atvirkščiai;
- nustatyta tvarka DIVIS registruoja ir siunčia Teisės aktų registrui oficialiai paskelbti Vyriausybės nutarimus, sprendimus, rezoliucijas ir Ministro Pirmininko potvarkius, sprendimus ir rezoliucijas skelbia Vyriausybės kanceliarijos tinklalapyje, palaiko ryšį su Seimo posėdžių sekretoriatu ir Teisės aktų registru;
- techniškai apdoroja (maketuoja, taiso po kalbinio redagavimo) Vyriausybės nutarimų, sprendimų, rezoliucijų, Ministro Pirmininko potvarkių projektus, Vyriausybės posėdžių ir pasitarimų protokolus, įveda juos į duomenų bazę, pateikia pasirašyti elektroniniu parašu, juos registruoja ir išsiuntinėja gavėjams, prireikus techniškai apdoroja kitus Vyriausybės kanceliarijoje parengtus dokumentus;
- kontroliuoja galutinį atiduodamų padaliniams rengiamų pasirašyti Vyriausybės dokumentų įforminimą;
- prireikus konsultuoja Vyriausybės kanceliarijos, ministerijų, kitų valstybinių institucijų darbuotojus kalbos klausimais;
- tvarko formuojamas pagal patvirtintą dokumentacijos planą Vyriausybės nutarimų ir Ministro Pirmininko potvarkių rengimo dokumentų bylas bei Vyriausybės nutarimų dokumentų elektronines bylas;
- pavaduoja skyriaus darbuotojus jų atostogų, komandiruotės metu, ligos ar kitais atvejais;
- vykdo Lietuvos Respublikos Vyriausybės darbo reglamente nustatytas funkcijas Vyriausybės teisėkūros srityje;
- pagal kompetenciją atlieka kitas Vyriausybės darbo reglamente, Vyriausybės kanceliarijos nuostatuose, Vyriausybės kanceliarijos reglamente, skyriaus nuostatuose nurodytas funkcijas, vykdo kitus su skyriaus kompetencija susijusius nenuolatinio pobūdžio Ministro Pirmininko, Vyriausybės kanclerio, jo pavaduotojų, skyriaus vedėjo pavedimus ir nurodymus.