Darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Vyriausybės įstatymu, Valstybės tarnybos įstatymu, Vyriausybės nutarimais, potvarkiais, Vyriausybės darbo reglamentu, Vyriausybės kanceliarijos nuostatais, kitais teisės aktais;
- mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir ją panaudoti priskiriant dokumentus padaliniams, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti teisės aktų rengimo ir raštvedybos taisykles;
- mokėti dirbti su Microsoft Office programiniu paketu;
- rengti statistines ataskaitas ir atlikti informacijos apie registruotą korespondenciją paiešką;
Darbuotojas atlieka šias funkcijas:
- priima Vyriausybės ir Vyriausybės kanceliarijos gautas dokumentų siuntas iš pašto ryšių skyriaus, kurjerių, elektroniniu paštu, per e. pristatymo sistema, faksu gautus dokumentus, taip pat pateiktus per Valstybės informacines sistemas (popierinius, skenuotus ir elektroninius ADOC formato);
- registruoja gautus dokumentus Vyriausybės kanceliarijos Dokumentų informacijos ir veiklos procesų valdymo informacinėje sistemoje, juos nuskaito (skenuoja), susieja elektroninius dokumentus ar skaitmenines jų kopijas su jų registracijos kortelėmis, siųstais dokumentais, kontroliuojamais pavedimais, patikrina šių dokumentų parašų galiojimą;
- skaito gautus dokumentus, priskiria atsakingus Vyriausybės kanceliarijos padalinius, tiesioginius vykdytojus, suinteresuotus Vyriausybės kanceliarijos padalinius ir išsiunčia informacinius pranešimus vykdyti;
- rengia ir teikia statistinę informaciją apie gautus ir užregistruotus dokumentus, persiunčia ministerijoms pagal Vyriausybės kanceliarijos padalinių ir tiesioginių vykdytojų pastabas;
- atlieka gautų ir užregistruotų dokumentų paiešką informacinėje sistemoje, teikia ministerijoms, kitoms valstybės institucijoms informaciją apie jų pateiktų dokumentų perdavimą vykdyti;
- sudaro Vyriausybės ir Vyriausybės kanceliarijos siunčiamų dokumentų siuntas, jas išsiunčia ir pristato adresatams;
- prireikus Seimo Teisės aktų informacinėje sistemoje (TAIS) sutikrina Vyriausybei pateiktų teisės aktų projektų, išvadų dėl jų ar papildomų dokumentų, susijusių su Vyriausybei pateiktais teisės aktų projektais, dokumentus, juos registruoja DIVIS ir paskirsto Vyriausybės kanceliarijos padaliniams pagal kompetenciją;
- teikia skyriaus vedėjui pasiūlymus dėl savo veiklos, informacinės sistemos tobulinimo, naujų technologijų taikymo, priemonių įsigijimo;
- pavaduoja darbuotojus jų atostogų metu ar ligos atveju;
- pagal kompetenciją atlieka kitas Vyriausybės darbo reglamente, Vyriausybės kanceliarijos nuostatuose, Vyriausybės kanceliarijos reglamente, skyriaus nuostatuose nurodytas funkcijas, vykdo kitus su skyriaus kompetencija susijusius nenuolatinio pobūdžio Ministro Pirmininko, Vyriausybės kanclerio, jo pavaduotojų, skyriaus vedėjo pavedimus ir nurodymus.