Darbuotojas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
- būti įgijęs aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą (magistro kvalifikacinis laipsnis);
- turėti ne mažesnę kaip 2 metų projektų valdymo darbo patirtį;
- turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį informacinių sistemų administravimo arba IT procesų analizės, arba IT priežiūros srityse;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais Vyriausybės ir Vyriausybės kanceliarijos darbą;
- išmanyti teisės aktų rengimo taisykles ir sugebėti rengti tvarkomuosius, organizacinius dokumentus ir teisės aktų projektus;
- išmanyti projektinio valdymo principus;
- mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir ją panaudoti priimant sprendimus, gebėti analizuoti informaciją, nustatyti loginius priežastinius ryšius, apibrėžti problemas ir vertinti jų sprendimo alternatyvas;
- sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, rengti išvadas ir pasiūlymus;
- gebėti komunikuoti ir dirbti su suinteresuotomis šalimis;
- gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti darbą;
- mokėti vieną užsienio kalbą (anglų, prancūzų arba vokiečių) B1 lygiu pagal Europasą.
Darbuotojas atlieka šias funkcijas:
- konsultuoja strateginio valdymo sistemos dalyvius Strateginio valdymo metodikos 2 priedo „Projektinio valdymo tvarkos aprašas“ taikymo klausimais, teikia metodologinę pagalbą dėl projektinio valdymo procesų tobulinimo;
- dalyvauja strateginio projektų portfelio sudarymo veiklose – vertina projektų tinkamumą, padeda rengti informaciją Vyriausybės sudarytos strateginio projektų portfelio komisijos posėdžiams;
- vykdo priskirtų strateginio projektų portfelio projektų ir programų įgyvendinimo stebėseną, vertina eigos ataskaitų duomenis, identifikuoja veiklų įgyvendinimo ir rezultatų pasiekimo rizikas, inicijuoja problemų sprendimo veiksmus, įtraukia atsakingus Vyriausybės kanceliarijos ir ministerijų darbuotojus, komunikuoja priimtus sprendimus ir užtikrina jų įgyvendinimo kontrolę;
- vykdo Portfelių ir projektų valdymo informacinės sistemos (toliau – PPVIS) administratoriaus funkcijas:
- administruoja PPVIS naudotojus ir jų užklausas, analizuoja klaidas, sprendžia PPVIS klaidų ir gedimų šalinimą;
- vertina PPVIS priežiūros paslaugų tinkamumą;
- užtikrina būtinus PPVIS sąsajumus ir/ar integraciją su strateginio valdymo informacine sistema (SVIS), kitomis valstybės informacinėmis sistemomis ir registrais;
- užtikrina PPVIS funkcionalumų atitikimą projektinio valdymo procesų poreikiams ir viešų investicijų strateginio valdymo sistemos reikalavimams;
- inicijuoja PPVIS funkcionalumų vystymo ir gerinimo veiksmus, formuluoja ir derina PPVIS plėtros darbų technines užduotis;
- vertina tiekėjo atliktų PPVIS plėtros darbų tinkamumą, užtikrina jų testavimą;
- organizuoja PPVIS saugos reikalavimus atitinkančių ir pažeidžiamumus mažinančių priemonių realizavimą, informuoja apie pažeidimų požymius atsakingą saugos įgaliotinį;
- organizuoja PPVIS naudojamos programinės įrangos atnaujinimus ir užtikrina jos veikimą;
- PPVIS naudotojams teikia konsultacijas, metodinę pagalbą, vykdo mokymus, užtikrinant tinkamą PPVIS funkcionalumų taikymą;
- teikia PPVIS tvarkytojams pasiūlymus ir rekomendacijas dėl duomenų tvarkymo PPVIS;
- pagal poreikį dalyvauja Vyriausybės kanceliarijos projektų portfelio koordinavimo ir priežiūros veiklose bei susijusių procesų gerinimo veiklose;
- pagal kompetenciją dalyvauja Vyriausybės posėdžiuose, Vyriausybės pasitarimuose, Vyriausybės komitetų, darbo grupių posėdžiuose, taip pat pasitarimuose pas Ministrą Pirmininką, Vyriausybės kanclerį, kitose institucijose ir įstaigose;
- pagal kompetenciją atlieka kitas Vyriausybės darbo reglamente, Vyriausybės kanceliarijos nuostatuose, Vyriausybės kanceliarijos reglamente nurodytas funkcijas ir vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Ministro Pirmininko, Vyriausybės kanclerio, jo pavaduotojų, Departamento direktoriaus ir Skyriaus vedėjo pavedimus bei nurodymus.