Darbuotojas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
- būti įgijęs aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą (magistro kvalifikacinis laipsnis);
- turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį procesų ir projektų valdymo srityje;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Vyriausybės įstatymu, Valstybės tarnybos įstatymu, Vyriausybės nutarimais, potvarkiais, Vyriausybės darbo reglamentu, Vyriausybės kanceliarijos reglamentu, Vyriausybės kanceliarijos nuostatais, Valstybinės lietuvių kalbos komisijos nutarimais ir kitais teisės aktais;
- išmanyti teisės aktų rengimo ir raštvedybos taisykles;
- mokėti rengti tvarkomuosius, organizacinius dokumentus;
- sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
- mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir ją panaudoti priimant sprendimus, gebėti įžvelgti, analizuoti problemas ir rasti jų sprendimo būdus;
- išmanyti informacinių sistemų, programų ir projektų valdymo principus ir mokėti dirbti su Microsoft Office programiniu paketu.
Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas:
- rengia klausimų, siūlomų įtraukti į Vyriausybės posėdžių ir pasitarimų, tarpinstitucinių pasitarimų darbotvarkes, santraukas DIVIS sistemoje ir TEAMS darbinėje saugykloje ir po siūlomų klausimų preliminaraus derinimo pateikia juos derinti Vyriausybės kancleriui, jo pavaduotojams ir Ministrui Pirmininkui;
- rengia planuojamų tarpinstitucinių pasitarimų darbotvarkių projektus;
- prireikus atlieka įgyvendinamųjų teisės aktų projektų svarstymo Vyriausybėje planavimo ir stebėsenos darbus;
- rengia Vyriausybės posėdžių ir pasitarimų, tarpinstitucinių pasitarimų darbotvarkių projektus ir teikia juos pasirašyti;
- tvarko su Vyriausybės posėdžiais ir pasitarimais, tarpinstituciniais pasitarimais, tarp jų ir įslaptintais, susijusią medžiagą;
- užtikrina, kad medžiaga, susijusi su Vyriausybės posėdžiais ir pasitarimais, tarpinstituciniais pasitarimais, tarp jų ir įslaptintais, nustatyta tvarka laiku būtų pateikta jų dalyviams;
- atlieka organizacinio pobūdžio darbus Vyriausybės posėdžių ir pasitarimų, tarpinstitucinių pasitarimų, tarp jų ir įslaptintų, metu;
- rengia statistinę informaciją, susijusią su Vyriausybės posėdžiuose ir pasitarimuose, tarpinstituciniuose pasitarimuose svarstomais klausimais;
- rengia ministerijų, kitų valstybės institucijų Vyriausybei pateiktų teisės aktų projektų medžiagą ir teikia ją tarpinstituciniams pasitarimams, Vyriausybės posėdžiams ir pasitarimams;
- prireikus atlieka teisės aktų projektų grąžinimą TAIS sistemoje;
- prireikus pagal kompetenciją užtikrina, kad teisės aktų projektų rengėjai būtų pakviesti dalyvauti Vyriausybės posėdžiuose ir pasitarimuose, tarpinstituciniuose pasitarimuose ir užsako jiems leidimus;
- registruoja Vyriausybės posėdžių ir pasitarimų, tarp jų įslaptintų, dalyvius;
- atsako už portale „Mano vyriausybė“ pateiktos informacijos, susijusios su Vyriausybės posėdžių ir pasitarimų, tarpinstitucinių pasitarimų darbotvarkėmis, tikslumą;
- pagal kompetenciją pavaduoja skyriaus darbuotojus jų atostogų, komandiruotės metu, ligos ar kitais atvejais; vykdo Lietuvos Respublikos Vyriausybės darbo reglamente nustatytas funkcijas Vyriausybės teisėkūros srityje;
- pagal kompetenciją atlieka kitas Vyriausybės darbo reglamente, Vyriausybės kanceliarijos nuostatuose, Vyriausybės kanceliarijos reglamente, skyriaus nuostatuose nurodytas funkcijas, vykdo kitus su skyriaus kompetencija susijusius nenuolatinio pobūdžio Ministro Pirmininko, Vyriausybės kanclerio, jo pavaduotojų, skyriaus vedėjo pavedimus ir nurodymus.