Darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinis laipsnis);
- turėti ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį komunikacijoje;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, bei strateginiais dokumentais, reglamentuojančiais viešojo valdymo tobulinimą;
- išmanyti raštvedybos taisykles, mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, turėti turinio rašymo įgūdžius, komunikacijos planų kūrimo ir įgyvendinimo, partnerysčių užmezgimo kompetencijas;
- turėti iniciatyvumo, organizuotumo, kūrybiškumo kompetencijas, mokėti dirbti komandoje;
- mokėti vieną užsienio kalbą (anglų, vokiečių arba prancūzų) B2 lygiu pagal Europasą;
- mokėti dirbti su Microsoft Office programiniu paketu.
Darbuotojas atlieka šias funkcijas:
- didina Valstybės pažangos strategijos „Lietuva 2050“ žinomumą ir atpažįstamumą;
- įgalina bendruomenes kurti turinį ir taip skleisti žinią apie Valstybės pažangos strategiją „Lietuva 2050“;
- bendradarbiauja su kūrybinėmis agentūromis;
- kuria ir įgyvendina iniciatyvas jaunimui;
- įgyvendina pagal priskirtą veiklos sritį viešųjų ryšių kampaniją;
- užtikrina pagal priskirtą veiklos sritį projektų su žiniasklaida vykdymą ir bendradarbiavimą;
- plečia komunikacinių partnerių tinklą ir vykdo projektus su jais;
- proaktyviai prisideda prie Vyriausybės kanceliarijos komunikacijos strategijos kūrimo;
- pagal kompetenciją atlieka kitas Vyriausybės darbo reglamente, Vyriausybės kanceliarijos nuostatuose, Vyriausybės kanceliarijos reglamente nurodytas funkcijas, vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Ministro Pirmininko, Vyriausybės kanclerio, jo pavaduotojų ar Skyriaus vedėjo pavedimus ir nurodymus.