Darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- būti įgijęs ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
- turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį ūkio priežiūros srityje;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais materialinių vertybių apskaitą, higienos ir sanitarijos normų taikymą administracinių patalpų priežiūrai, darbo higienos reikalavimų taikymą darbo patalpose;
- išmanyti teisės aktų rengimo ir raštvedybos taisykles;
- turėti arba teisės aktų nustatyta tvarka įgyti darbų saugos ir už priešgaisrinę saugą atsakingo asmens pažymėjimus;
- gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti darbą;
- mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir ją panaudoti priimant sprendimus, gebėti įžvelgti, analizuoti problemas ir rasti jų sprendimo būdus, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, rengti pasiūlymus.
- mokėti dirbti su Microsoft Office programiniu paketu.
Darbuotojas atlieka šias funkcijas:
- organizuoja Vyriausybės pastato, Ministro Pirmininko rezidencijos ir kito Vyriausybės kanceliarijos patikėjimo teise valdomo turto elektros, šilumos, vandentiekio, nuotekų šalinimo, taip pat kondicionavimo, ventiliacijos ir priešgaisrinės sistemų bei liftų tinkamą eksploatavimą ir priežiūrą, jų patikimą, ekonomišką ir saugų darbą, nuolat kontroliuoja jų techninę būklę;
- atlieka už priešgaisrinės būklės kontrolę atsakingo asmens funkcijas;
- atlieka darbuotojų saugos ir sveikatos specialisto funkcijas;
- perka ir pristato medžiagas, reikalingas inžinerinių sistemų ir kitam remontui;
- organizuoja pastatų, patalpų ir inžinerinių sistemų remonto ir rekonstrukcijos darbus;
- organizuoja šilumos punkto (katilinės) parengimo šildymo sezonui darbus;
- planuoja investicijų ir lėšų poreikį Vyriausybės kanceliarijos ūkinėms reikmėms ir kontroliuoja, kaip jos naudojamos;
- pagal kompetenciją rengia Vyriausybės kanceliarijai reikalingų prekių, paslaugų ir darbų technines specifikacijas ir kitus viešųjų pirkimų dokumentus, kontroliuoja sudarytų sutarčių vykdymą, vertina pagal sutartis pateiktų sąskaitų faktūrų pagrįstumą, teikia siūlymus dėl sutarčių pratęsimo;
- analizuoja, kaip naudojamas Vyriausybės kanceliarijos patikėjimo teise valdomas turtas, teikia pasiūlymus šio turto valdymo, naudojimo, disponavimo juo ir jo remonto būtinumo ir tikslingumo klausimais;
- tvarko skyriaus dokumentus pagal bylų indeksus ir nustatyta tvarka perduoda juos Departamento Dokumentų valdymo skyriui, rūpinasi tinkamu rengiamų dokumentų įforminimu, dokumentų padauginimu ir nuskaitymu;
- organizuoja nereikalingo arba netinkamo (negalimo) naudoti valstybės turto pardavimą viešuose prekių aukcionuose ir šios informacijos paskelbimą Vyriausybės kanceliarijos interneto svetainėje;
- pagal kompetenciją nagrinėja valstybės įstaigų ir institucijų, fizinių ir juridinių asmenų prašymus, skundus ir pasiūlymus;
- rengia skyriaus vedėjui išvadas ir pasiūlymus kuruojamais klausimais;
- pagal kompetenciją atlieka kitas Vyriausybės darbo reglamente, Vyriausybės kanceliarijos nuostatuose, Vyriausybės kanceliarijos reglamente, skyriaus nuostatuose nurodytas funkcijas, vykdo kitus su skyriaus kompetencija susijusius nenuolatinio pobūdžio Ministro Pirmininko, Vyriausybės kanclerio, jo pavaduotojų, Departamento direktoriaus, skyriaus vedėjo pavedimus ir nurodymus.