Projektu įgyvendintas Aštuonioliktosios Vyriausybės programos IX prioritetas „Visuomenės poreikius atitinkantis viešasis sektorius“.

Projekto tikslas – sukurti ir palaikyti viešojo sektoriaus paslaugų kokybės ir atitikties jai vertinimo sistemą, užtikrinančią nuoseklų paslaugų kokybės vertinimo, tobulinimo ir prieinamumo didinimą.

Projektą įgyvendino – Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija.

Įgyvendinimo terminas – 2021-04-01 – 2024-10-22.

Biudžetas – 93,7 tūkst. eurų.

Projekto statusas – baigtas.

Projekto rezultatai:

  • Atlikta viešųjų ir administracinių paslaugų inventorizacija. Nustatyta administracinių ir viešųjų paslaugų apimtis.
  • Sukurtas paslaugų perkėlimo į elektroninę erdvę mechanizmas.
  • Sukurta PASIS ir VIISP (Elektroniniai valdžios vartai) integracija bei užtikrintas jų sąveikumas.
  • Patvirtintos rekomendacijos viešųjų paslaugų teikimą administruojantiems viešojo administravimo subjektams didesniam nevyriausybinio sektoriaus įtraukimui į viešųjų paslaugų teikimą (Rezultatas pasiektas iš dalies).
  • Sukurtos priemonės, kurios leidžia valstybės lygiu susisteminti ir standartizuoti duomenis apie paslaugų kokybę ir prieinamumą (Rezultatas pasiektas iš dalies).

Projekto nauda (projekto naudų stebėsena vykdoma iki 2025 m. pabaigos):

  • Daugiau administracinių ir viešųjų paslaugų teikiama elektroniniu būdu, pagerėjęs paslaugų prieinamumas.
  • Nevyriausybinis sektorius teiks daugiau viešųjų paslaugų, kurių teikimą administruoja savivaldybės.
  • Padidėjęs administracinių paslaugų ir asmenų aptarnavimo efektyvumas, vartotojų pasitenkinimas teikiamomis paslaugomis.

 

Pasiekus dalinių planuotų rezultatų, 2024 m. gruodžio 6 d. Strateginių projektų portfelio komisijos posėdyje patvirtintas projekto užbaigimas.

Vykdant poprojektinę veiklą bus:  

  1. parengtos metodinės priemonės, padėsiančios į paslaugų teikimą įtraukti daugiau potencialių paslaugos teikėjų, įskaitant nevyriausybines organizacijas,
  2. parengtos ir patvirtintos rekomendacijos (gairės) administracinių ir viešųjų paslaugų kokybės, šių paslaugų prieinamumo užtikrinimo standartui parengti,
  3. išanalizuota administracinių paslaugų įkainojimo problematika, numatytos šių paslaugų vertės (kainos) nustatymo tobulinimo kryptys bei apskaičiavimo algoritmai,
  4. išanalizuota viešųjų paslaugų įkainojimo problematika, numatytos šių paslaugų vertės (kainos) nustatymo tobulinimo kryptys ir apskaičiavimo algoritmai.

Išsamus pasiektų Paslaugų projekto rezultatų pristatymas.

3.jpg4.jpg5.jpg

Atnaujinimo data: 2024-12-10