Portfelių ir projektų valdymo informacinės sistemos (toliau - PPVIS) naudotojų registravimo ir išregistravimo tvarka:

  • PPVIS tvarkytojų (ministerijų) Projektų valdymo grupių darbuotojai, norėdami savo tiesioginėms funkcijoms atlikti gauti prieigą prie PPVIS, turi pateikti PPVIS pagrindiniam tvarkytojui (Vyriausybės kanceliarijai) raštu arba elektroniniu paštu prašymą, kuriame turi būti nurodyti prašančio suteikti prieigą asmens duomenys (vardas ir pavardė), elektroninio pašto adresas ir vaidmens (teisės) pavadinimas. Prašymas pateikiamas elektoniniu paštu [email protected]
  • PPVIS naudotojui PPVIS administratorius suteikia PPVIS naudotojo vardą ir slaptažodį ir  nustato nurodytos apibrėžties prieigą prie elektroninės informacijos.
  • Kiekvienam PPVIS naudotojui suteikiamas nesikartojantis vardas ir slaptažodis pateikiamas elektroniniu paštu.
  • PPVIS tvarkytojai, kurių paskirti asmenys naudoja PPVIS ir tvarko PPVIS nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. birželio 21 d. nutarimu Nr. 498 „Dėl Portfelių ir projektų valdymo informacinės sistemos nuostatų patvirtinimo“ (toliau – PPVIS nuostatai), III skyriuje nurodytus portfelių ir projektų duomenis, ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo PPVIS naudotoju registruoto asmens darbo sutarties nutraukimo arba funkcijų pasikeitimo dienos privalo informuoti PPVIS administratorių (el. paštu [email protected]) apie nutrauktą tokio darbuotojo darbo sutartį arba funkcijų nebevykdymą.
  • PPVIS administratorius, gavęs informaciją, kad reikia panaikinti  prieigą, per vieną darbo dieną nuo informacijos gavimo dienos panaikina prieigos teises nurodytam PPVIS naudotojui ir PPVIS naudotojų sąraše suveda informaciją apie PPVIS licencijos priskyrimo PPVIS naudotojui pabaigą.

Atnaujinimo data: 2024-12-06